zaterdag 7 september 2013

On the way

Gister ben ik de hele dag op pad geweest. M'n auto moest naar de garage, vanwaar ik lopend de stad ben ingegaan. Dat had ik van te voren al bedacht, dus het lopen op zich was geen probleem. Ik had alleen geen rekening gehouden met welke schoenen ik aan had.... Na twee en een half uur kon ik de auto weer halen. M'n voeten waren kapot. In de stad zag ik dit:

Yesterday I was out and about all day. My car had to go to the garage. From there I walked into town. Allthough this was planned and not an unexpected idea, I forgot to put on some decent walking shoes. After two and a halve hour I could pick up my car again. My feet were killing me. I saw this in town:

Olifant in stijl   ///   Stylish elephant


Leuk idee: lampen als hangende bloemenvaasjes  ///  Fun idea: lightbulbs as hanging vases




Vanaf de garage nog even naar een afspraak in de stad en daarna naar huis om de hond op te halen. Ik had met m'n moeder afgesproken om bij haar wat spulletjes te halen voor de vlooienmarkt waar ik volgende week zondag sta. Het was prachtig weer, dus ben ik onderweg even gestopt om een foto te maken. 

From the garage to town for an appointment and then I went home to fetch my dog. I was going to visit my mum to pick up some things for the flea market where I'll be standing sunday next week. The weather was wonderful, so I stopped to make some cowpictures. 



Toen ik 's avonds weer naar huis reed, kwam ik langs deze schatjes. 
When I drove home in the evening I saw these darlings. 

Een mooie afsluiting van een drukke dag. 
(op de achtergrond staan paarden, geen koeien)
A beautiful end of a busy day. 
(In the background there are horses, not cows)

Geen opmerkingen: