woensdag 4 september 2013

Flow & Instagram

Zoals je misschien weet, ben ik gek op Flow magazine. Voor mijn verjaardag, net voor de vakantie, kreeg ik van vriendin M het Flow vakantieboek. Thema: plaatjes kijken. Oh, zalig!

As you might know, I'm a great fan of Flow magazine. For my birthday, just before the holidays, my friend M gave me the Flow Holidaybook. Theme: Pictures. Oh, what a bliss!


Pagina's vol om te kijken, knippen en plakken. 

Pages full to look, cut and paste. 


Tot nog toe is het bij kijken gebleven... 

Untill now I just enjoyed looking... 


Er staat een artikel in over trends op Instagram. 
Zelf ben ik (nog) niet actief met Instagram, maar de trends zie ik ook terug in mijn fotomapjes. 

There's an article in it about trends on Instagram. 
I'm not (yet) active with Instagram, but I see the trends allso in my folders with photo's. 


Trend 1: Selfie  -  Trend 2: Één in mijn hand  -  Trend 3: In de lucht  - Trend 4: Natuur 
Trend 5: Verzameling  -  Trend 6: Waar ik sta  - Trend 7: Op de tafel

Volgende week laat ik je m´n leukste drie foto´s zien van Trend 1. 

Trend 1: Selfie  -  Trend 2: One in my hand  -  Trend 3: In the sky  - Trend 4: Nature 
Trend 5: Gathering  -  Trend 6: Where I´m standing  - Trend 7: On the table

Next week I´ll show you my best three of Trend 1. 

Geen opmerkingen: